Obláček štítků

recenze

1 2 3 6

Obávám se, že jsem prošvihla Ettëlein tolkienovský maraton, který běží už od 1. října. Nu, nikdy není pozdě pořádně se rozject!:D Pána prstenů jsem sice nepřečetla (mám ho přelouskaného několikrát z dob, kdy jsem na čtení měla čas), ale samozřejmě jsem si v souvislosti s premiérou dlouho očekávané premiéry Hobita nemohla odpustit naškrábat něco málo o téhle pecce, na kterou jsme společně s ostatními tolkienofily několik let (ne)trpělivě čekali…

Hobit

Celý příspěvek

Ačkoli mám knížky Hunger Games na seznamu „k přečtení“ už hodně dlouho, ostudně jsem se k nim ještě nedostala, ovšem zato se můžu podívat na film bez předsudků a většího zklamání, které se v případě zfilmování literatury dostavuje často ve větší či menší míře. Je to tak: každý si během čtení představí aspoň pár postav nebo míst po svém, a když film nesplní jeho očekávání, obvykle klesne osobní hodnocení automaticky o pár procent dolů.
No, dá se říct, že v případě Hunger Games jsem k tomu ty knížky ani číst nemusela.
Celý příspěvek

Na Brave jsem se hodně těšila a ačkoli jsem na poslední chvíli trochu zděšeně zjistila, že se do češtiny přezpívávaly i písničky a já jsem pro změnu v kině znovu skoro výhradně se samými dětmi a donuceným rodičovským doprovodem, „Rebelka“, jak Brave přeložili, nezklamala. Je to něco jako povinná četba pro všechny příznivce ostrovů (hlavně Skotska) a ohnivých zrzi vlasů – kam se hrabou Weasleyovi!

Brave

Celý příspěvek

Avengers

Nejkrásnější blockbuster roku! Akce, humor, napětí – právě jste se setkali s nejohroženějším zástupcem svého druhu. Komiksovou adaptací, která předčila víc než jen očekávání. Právě takoví jsou Avengers, kteří od čtvrtka minulého týdne útočí na všechy žebříčky sledovanosti a tržeb. Pod taktovkou Josse Whedona vznikl jeden z nejúžasnější a nejpoutavějších akčních filmů poslední doby. Pojďme si detailněji rozebrat, proč na Avengery zajít do kina a co nás na nich vlastně tak zaujalo.

Celý příspěvek

Bylo nebylo…

Emma Sněhurka Princ